kjd

Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Be there or be squared

Av karl-johan danielsson - 9 juli 2009 21:46


Årets löparäventyr!


12:e september 2009


Vill du tillsammans med andra få en generalrepetition inför Lidingöloppet?

Vi springer tillsammans med ledare ca25km av Husbyringen. (www.husbyringen.se)


Utefter vägen finns vätskekontroller, lättare förtäring och flertalet supportrar.

Efter halva sträckan finns en större kontroll med bland annat buss för de som är osäkra om de orkar hela sträckan.


Två grupper finns att tillgå för dem som vill springa med ledare,

Grupp 1: Håller ca 5min/km tempo

Grupp 2: Håller ca 6min/km tempo

Vid efterfrågan kan fler grupper komma att skapas.


Efter avslutad löpning och dusch samlas vi för middag på restaurang En & en halv kök och bar i Hedemora.Senare tar vi del av en föreläsning som berör ämnet konditionsidrott och vad som händer i kroppen när man tränar.


Detta blir en fullspäckad dag, med start ca 10:30 och beräknad avslutning 20:00


Pris: 600kr

I anmälningsavgiften ingår följande:

- Deltagande i årets löparäventyr med full service, dusch och transport,

- Middag på restaurang i Hedemora

- En föreläsning

- Du får även en snygg T-shirt, löptidningen Runners world samt diverse smakprov från Enervit.



Anmälan: try-athlete@live.se

Senast den 1/9, begränsat antal platser, först till kvarn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karl-johan danielsson - 9 februari 2010 18:18

www.trikj.se   Där kan ni följa mig, på ett snyggare, bättre och oftare sätt! ...

Av karl-johan danielsson - 11 december 2009 23:45

Hej Nu är jag och Emelie i göteborg hos min kusin Erik och Andréa. Ska försöka att få ner några rader här på bloggen då och då. min vila är iaf slut och jag har tränat ganska länge nu. Något mer som är nytt är att jag har börjat jobba, och de...

Av karl-johan danielsson - 12 oktober 2009 10:14

  Ja det är fascinerande vad kroppen adapterar sig  till det man utsätter den för. Om man tränar hårt och sliter dag ut och dag in så får man en vältrimmad och ”ribbad” kropp som gillar mjölksyra. Om man där emot ligger på soffan titt...

Av karl-johan danielsson - 27 september 2009 19:35

Hej Hej Ja efter förra veckans tjurrus i karlstad så blev jag förkyld brottades med förkylningen under veckan för att förhoppningsvis hinna bli frisk innan Lidingöloppet. Jag hann att bli av med den värsta av snuvan så då hoppades jag på att det ...

Av karl-johan danielsson - 21 september 2009 18:48

Vi kan börja den 13:E september, då sparng jag Träflasklöpet i Sundborn. Jag och Emelie åkte dit på förmiddagen och det var fint väder.. Lagom varmt att springa! Jag valde att springa Träflasklöpet eftersom jag just nu tycker att det är betydligt r...

Presentation

Omröstning

Drafting eller icke-drafting, vad ska det vara på den Svenska triathloncupen??
 Drafting
 Icke-drafting
 Hälften drafting och hälften icke drafting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards